A Couteaux tirés

Parlons 7 ème art !
Atzaleckeid
Bleu

A Couteaux tirés

Messagepar Atzaleckeid » mar. 11 févr. 2020 07:06

Wiki :
Le romancier Harlan Thrombey convie dans son manoir sa famille, aussi excentrique que dysfonctionnelle, pour célébrer son 85e anniversaire. Mais le lendemain matin, le riche patriarche est retrouvé mort la gorge tranchée. Alors que tout indique un suicide, le détective privé Benoit Blanc s'invite dans l'enquête de l'inspecteur Elliott et commence à suspecter un meurtre.

**

J'ai vu le film et j'ai adoré comme ce fut le cas pour la série "hercule poirot" ou "sherlock holmes".
Image

A Couteaux tirés

Publicité

Publicité

avensis
Bleu

Re: A Couteaux tirés

Messagepar avensis » dim. 29 mars 2020 13:52

j'ai adoré le film aussi tout est parfait on dirait que l’histoire est sortie d'un livre agatha christie.

dsdfdsdgg
Bleu

Re: A Couteaux tirés

Messagepar dsdfdsdgg » sam. 8 mai 2021 15:25

This is also one of the best movies i have ever watched

I watched this while i was working on with Tiny Task Automation App. Further, i let the Mouse Jiggler app to take care of Windows sleep mode and then watched the movie.

I tried to watch this on my android device as well however the movie file was in the form of XAPK and therefore, I had to get the XAPK Installer to open that file up.

These files can be downloaded in Filelinked store
and you can record your screen if you want using the DU Recorder screen recorder app.

If you have this movie file in your Mac PC, you can use the Transmac app to convert it to the Windows mode.

If you want to keep a cloud backup of this movie, it is easier to sync your device using the MegaSync and create a cloud backup.